• Wpisów:15
  • Średnio co: 198 dni
  • Ostatni wpis:5 lata temu, 17:25
  • Licznik odwiedzin:5 112 / 3172 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Darmowe kosmetyki:
http://shinybox.pl/?ref=565ad10 i uzbierać gwiazdki

Wystarczy się zarejestrować i uzbierać 100 gwiazdek
 

 
Nagrodę Nobla w dziedzinie: "Spie***nie relacji z innymi osobami" otrzymuje: Edytka^^ za znaczący wkład w utrudnianie życia sobie i innym.
 

 
najprawdziwsza piosenka jaką słyszałam. W 100% pasuje do mojej sytuacji.

Parę nocy, trochę wina, to za mało by cie mieć!
 

 
Mam już dosyć! Czego dokładnie? Wielu rzeczy. Otóż moja przyjaciółka doskonale wie, że jestem zakochana w jednym chłopaku. On jest jej przyjacielem od dziecka ja go ogólnie znam od 5 lat około. No i się zakochałam jak już wspominałam. Było coś między nami, ale ogólnie potraktował mnie jak.... no mniejsza.
A dzisiaj wyżej wymieniona wyjebała do mnie, że go umówiła z jakąś tam panna! NO JA PIERODOLE (za przeproszeniem) on wie ile on dla mnie znaczy i jak o mało nie wpadlam w depresje a ona mi robi takie cos! jak mogła? Aż mi się płakać chce i to nie z samego powodu, że on bedzie tam z inną ale z tego powodu, ze moja niby przyjaciółka (którą znam od dziecka) zrobiła mi tak cos. ONA NAPRAWDE JEST TAK GŁUPIA? Okazało sie, że wsparcie mam tylko w koleżankach z klasy Dziekuję Wam kochane NAwet nie wiecie ile to wszystko dla mnie znaczy
Jest jeszcze drugi ON, ale o tym to nawet nie chce pisac. Sama nie wiem po co tp piszę, ale musze sie 'wygadac'.
Czasem jest tak,że nawet najbliższemu przyjacielowi nie można zaufać i chyba większość osób jak nie każdy sie o tym przekonał, a kto sie nie przejechał to nie się cieszy.
Mam już dosyc tego wszystkiego...
 

 
Wiecie co? Nie ograniam. To ze mną jest coś nie tak czy z tymi ludźmi?

Tak- wiem - ze mną -_-
 

 
Dzisiejszy dzień był... dziwny...
Dlaczego? Otóż dlatego, że już dawno nie byłam tak szczęśliwa. Moja przyjaciółka i koleżanki podejrzewały mnie o depresje czy coś.. a wszystko przez NIEGO!!! Nienawidzę Cię, a mimo to Cię kocham.... dziwne co? No ale wracając do tematu to się nasłuchałam, że ślicznie wyglądam, że promienieje, a to wszystko dzięki Ł. Świetny z niego kolega xD Cokolwiek by nie robił zawsze mi poprawia humor

Mam tylko szczerą nadzieję, że nic się nie zjebie w najbliższym czasie -_-

PS Dziś Mikołajki Od koleżanki dostałam kosmetyki - czyli dokładnie to o co prosiłam
 

 
Zapomniałam dodać xD :
14)MYŚL O TYM, ŻE PO SKOŃCZONYM LECZENIU ZĘBÓW SPRAWISZ SOBIE JAKIŚ PREZENT LUB COŚ W TYM STYLU. NP.KUPISZ NOWY CIUCH, ALBO PÓJDZIESZ DO FRYZJERA, KOSMETYCZKI ET CETERA

Jak coś mi jeszcze wpadnie to napisze buźki
  • awatar Gość: Mmm.. naprawdę fajny blog : ) Pozdrawiam!
  • awatar poprostu.z.miłosci.: chwale sie ! xD dzis byłam u pani dentystki;) przezyłam;)dzis borowała jeden ząbek;)jesio zostały 4 już gorsze gorsze;/ borowanko nie bolało;) tylko przy znieczuleniu zapiszczałam;( a jak Twoje ząbki;) juz wyleczone;)? :*
  • awatar maslosmietankowe: ja ide do dentysty jak juz umieram z bolu ;P to bardzo kiepskie podejscie no ale..wlasnie boje sie strasznie :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Dzisiejszą notkę poświęcę na przedstawienie moich wypróbowanych sposobów na pozbycie się strachu przed stomatologiem
Najpierw pokrótce opiszę moją historię
Jak można było przeczytać w poprzedniej nocie zaczęłam chodzić do dentysty co chyba jest jednym z moich największych osiągnięć ever xD
Mój stan uzębienia pozostawia wiele do życzenia do tego stopnia, że ortodonta, który zazwyczaj nie zajmuje się leczeniem, bo jak twierdzi "to nie jest jego źródło utrzymania" zlitował się nade mną (Pewnie jestem największym wyzwaniem w jego stomatologicznej karierze )
Przez około tydzień bolał mnie ząb. Nie żeby pierwszy raz, ale ból zawsze przechodził po 2-3 dniach. No a tu lipa cały tydzień zmarnowany, a żadne nawet najmocniejsze tabletki przeciwbólowe nie pomagają). Moja mama zaprowadziła mnie do dentysty i prawie że mnie zmusiła do wejścia do gabinetu. Byłam tak zdenerwowana (i obolała), że zamiast strachu czułam tylko jedno: jak najszybciej pozbyć się bólu wszelkimi sposobami. Co nie znaczy, że wcześniej nie umierałam na samą myśl o dentyście. Jak ktoś ze znajomych mówił: idę dzisiaj do dentysty to aż mi się jakoś nieprzyjemnie w żołądku robiło, a nogi zaczynały drżeć, ale doszłam do wniosku, że już nie ma się czego bać, ponieważ:

1)JEŻELI BOLI CIĘ ZĄB TO CHYBA WARTO SIĘ PRZEMĘCZYĆ TE 15-20 MINUT NA FOTELU NIŻ CIERPIEĆ Z BÓLU PARĘ DNI?
2)NIE ZAWSZE LECENIE MUSI BOLEĆ! ZAWSZE MOŻESZ PROSIĆ O ZNIECZULENIE!
3)OHH.. Z TYM ZNIECZULENIE TO TEZ JEST TAK, ŻE OSTATNIO PROSIŁAM O NIEGO DENTYSTĘ A ON NA TO: 'ZĄB JEST MARTWY, NIE MA POTRZEBY' A JA MU NA TO: 'NO A JAK JEST W NIM TROCHĘ ZYCIA' A ON:"HEH NIE BEDZIE BOLAŁO' I SKUBANY MIAŁ RACJĘ! BOROWANIE BYŁO NAWET MNIEJ NIEKOMFORTOWE NIŻ ZE ZNIECZULENIEM!
4)I JESZCZE CO DO ZNIECZULENIA: Z TĄ IGŁĄ JEST TAK, ŻE SIĘ CZUJE TYLKO JEDNO UKŁUCIE JAK JEST WPROWADZANA W DZIĄSŁO, ALE TO TRWA TYLKO UŁAMEK SEKUNDY A JAK W PODNIEBIENIE TO NIE CZUJESZ NIC OPRÓCZ TAKIEGO....EEE.... NIE WIEM JAK TO OPISAĆ W KAŻDYM RAZIE NIC A NIC NIE BOLI
5)PRZED TYM JAK DENTYSTA PRZYSTĄPI DO DZIEŁA WARTO Z NIM CHWILĘ POROZMAWIAĆ. NIE BÓJ SIĘ PRZYZNAĆ, ŻE ŹLE ZNOSISZ WIZYTY NAWET JEŚLI JESTEŚ DOROSŁYM 25-30 LETNIM POWAŻNYM FACETEM xDD
6)WIESZ... WIZYTY U STOMATOLOGA NIE MOŻESZ TRAKTOWAĆ W FORMIE UDRĘKI! ROBISZ COŚ DLA SIEBIE! CHCESZ POPRAWIĆ SWÓJ STAN ZDROWIA/WYGLĄD/SAMOPOCZUCIE/POZBYĆ SIĘ BÓLU (niepotrzebne skreślić)
7)U MNIE JEST TAK: CHCĘ W SOBIE WIELE ZMIENIĆ I PIERWSZYM KROKIEM KU TEMU BYŁO PRZEŁAMANIE SIĘ I ODWIEDZENIE DENTYSTY. JESTEM DOPIERO PO DWÓCH WIZYTACH, ALE WIEM, ŻE WYTRWAM I BĘDZIE DOBRZE! I JAK SIĘ TO MA DO CIEBIE? NO NP.CHCESZ ZGUBIĆ PARĘ KILO, ZDOBYĆ PRZYJACIÓŁ, ZAKOCHAĆ SIĘ - NIE DA SIĘ WSZYSTKIEGO MIEĆ OT TAK! MAŁYMI KROKAMI. JAK JUŻ POCZUJESZ, ŻE COŚ ZMIENIŁEŚ/ŁAŚ I POKONAŁEŚ/ŁAŚ STRACH WSZYSTKO PÓJDZIE ŁATWIEJ
8)POMYŚL, ŻE NIE JESTEŚ JEDYNYM, KTÓRY MUSI SIĘ ZMIERZYĆ ZE STRACHEM PRZED WIZYTĄ. TWOI ZNAJOMI TEŻ CHODZĄ DO STOMATOLOGA (MI POMOGŁO JAK USŁYSZAŁAM OD KOLEŻANKI, ŻE JĄ TEŻ CZEKA KANAŁOWE). ZDZIWIŁO MNIE TO, ŻE ONA NIC A NIC SOBIE Z TEGO NIE ROBI I PRZECIEŻ JA TEŻ TAK MOGĘ! Z RESZTĄ NIEKTÓRZY PRZECHODZĄ O WIELE GORSZE RZECZY (I NIE MAM TU NA MYŚLI TYCH ZWIĄZANE Z LECZENIEM ZĘBÓW) I DAJĄ RADĘ A TY NIE DASZ?
9)MASZ TRAUMĘ Z DZIECIŃSTWA ZWIĄZANĄ Z DENTYSTĄ? SPOKO, NIE TY JEDEN!MI DZIECIŃSTWO SKUTECZNIE UPRZYKRZYŁA PEWNA NIEMIŁA PANI NO, ALE NIE PAKUJMY WSZYSTKICH DENTYSTÓW DO JEDNEGO WORKA! POPYTAJ ZNAJOMYCH, RODZINĘ, POCZYTAJ W NECIE I ZNAJDŹ JAKIEGOŚ DOBREGO STOMATOLOGA, KTÓRY OPRÓCZ ODPOWIEDNICH KOMPETENCJI MA TAKŻE DOBRE PODEJŚCIE DO PACJENTA.
10)PRZED WIZYTĄ POROZMAWIAJ Z KIMŚ O TYM, ZE SIĘ BOISZ. TYLKO Z KIMŚ KTO CIĘ WESPRZE A NIE BEZSENSOWNIE ZDOŁUJE GŁUPIMI DOCINKAMI
11)STRACH MIJA PO OKOŁO DRUGIEJ WIZYCIE JAK JUŻ ZOBACZYSZ, ŻE PRZEŻYŁEŚ JA LEŻĄC NA FOTELU PODCZAS PIERWSZEJ WIZYTY MYŚLAŁAM: "FUCK! JESTEM ZAJEBISTA! DAŁAM RADĘ! RZĄDZĘ!" A PODCZAS DRUGIEJ W CZASIE BOROWANIA NUCIŁAM JAKĄŚ MELODIĘ HAHA
12)TO POWINNO BYĆ WYŻEJ, ALE JUŻ NAPISZĘ TUTAJ: JAK LEŻYSZ NA FOTELU TO MYŚL O CZYMŚ PRZYJEMNYM
O TYM, ŻE JAK WRÓCISZ DO DOMU TO POSŁUCHASZ ULUBIONEJ MUZYKI, O OSOBIE KTÓRĄ KOCHASZ (JA MYŚLAŁAM O TAKIM ŚMIECIU KTÓRY MI SERCE ZŁAMAŁ, ALE MIŁO WSPOMINAM TE WSPÓLNE CHWILE... PODCZAS DWÓCH IMPREZ GDY BYLIŚMY PIJANI... CHOLERA! ODCHODZĘ OD TEMATU! xD JAK NIC CI NIE PRZYJDZIE DO GŁOWY TO PATRZ PUNKT 6
13)JAK WSZYSTKIE SPOSOBY ZAWIODĄ TO ZRÓB TO CO JA TUŻ PRZED WBICIEM NA FOTEL. MYŚL TAK: MAM WYJEBANE! NIECH SIĘ DZIEJE CO CHCE! NO PRZECIEŻ PRZEŻYJE, NIE? NIE JA PIERWSZA I NIE OSTATNIA TO PRZECHODZĘ, DAM RADĘ A POTEM BĘDĘ Z SIEBIE ZAJEBIŚCIE DUMNA!

Mam nadzieję, że to Wam choć trochę pomogło i zmotywowało. Znalazły by się jeszcze jakieś sposoby, ale chyba byłoby za dużo co? Jak macie jakieś własne to piszcie w komentarzach!
Pozdrawiam wszystkich Cykorów takich jak ja xD
  • awatar Kusia: U mnie się nie sprawdzają niestety. strasznie boję się dentysty, a mama mnie pilnuje i zaprowadza tam siłą co pół roku na przegląd i jeżeli trzeba do zrobienia. Niestety nawet po kilkunastu wizytach nadal się straszliwie boję! Co najgorsze znieczuleń i zastrzyków też!
  • awatar poprostu.z.miłosci.: ojej ładnie to napisałaś;) narazie podpytuje znajomych o jakaś miłą dentystkę;) musi mieć podejście. jak narazie w okolicy same sadystki;p
  • awatar maslosmietankowe: Twoje rady sa bardzo budujace wiesz ;):) trzeba tylko wlaczyc takie pozytywne myslenie w tej desperacji :D
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Dzisiaj byłam u dentysty juz drugi raz w tym tyodniu. Nie było źle Przez parę lat omijałam dentystów szerokim łukiem (traumatyczne przeżycia z dzieciństwa)i teraz mam za swoje masakra z tym zębami, ale muszę się troche pomęczyc, choć trzeba przyznać, że nie ma się czego bać A więc szykuje się u mnie leczenie kanałowe a dzisiaj miałam borowanie (bez znieczulenia) i nic nie bolało. Leczenie dwóch zębów zajmie MIESIĄC!
Jak byłam mała chodziłam do prawdziwej sadystki, oczywiście z NFZ-u więc nie można się było spodziewać cudów teraz chodzę prywatnie i mój lęk przed dentysta osłab choć wiem, że najgorsze dopiero przede mną nie boję się xD
W tym tygodniu z powodu bólu zęba więcej mnie w szkole nie było niż byłam, ale nie narzekam
  • awatar poprostu.z.miłosci.: kurcze rozumiem Cie.. tez przez jedna głupia dentystkę teraz mam problemy z ząbkami. boje się jak cholera iść do dentysty;/ mam nadzieje ze wytrwasz w leczeniu:)) :*:*
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Dzisiejszy dzień to hmm.... sukces w porażce. Po pierwsze:
O mało co się nie zrzygałam rano w autobusie, po przedawkowaniu.. paracetamolu ehh.. szkoda gadać nie dojechałam do szkoły, a lekarz stwierdził, że mam przyjść jutro na wyniki itp
swoją drogą ciekawe jakby zareagował gdybym przedawkowała coś mocniejszego np. ketonal forte? Bo też mi się tak w życiu zdarzyło, ale nie było na szczęście większych problemów. ps całą noc mam nieprzespaną, a energii mam więcej niżeli bym spała 12 h , ale to chyba normalne
Po drugie: ostatnio przechodziłam ciężki czas z powodów sercowych itp itd, ale teraz już jest coraz lepiej i lepiej i będzie dobrze. Wiecie co mi pomogło? Pewna książka. Jak któraś z dziewczyn chce się odkochać, albo zacząć zdrowo myśleć to mogę podać tytuł

Dobra kończę ) papapa
  • awatar maslosmietankowe: Ksiazka rewelacja;) dalam wpis o niej naprawde dziekuje, wyzwolila we mnie pozytywne myslenie;) Ponieważ troche szkoda mi kasy mam zamiar ja wydrukowac :d i CZYTAC codziennie ;D Dziekuje ;) jak bedziesz jeszcze miala jakies ciekawe ksiazki pod reka, napisz;)
  • awatar maslosmietankowe: dziekuje z calego serca napisze jak przeczytam:)
  • awatar maslosmietankowe: PODAJ PROSZE PROSZE PROSZE.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
Jakby nie patrzeć u mnie zmieniło się bardzo wiele.
Po pierwsze: nie jestem już na geodezji. Teraz jestem w LO lingwistycznym. Co prawda muszę byc w pierwszej klasie, ale nie żałuję (wręcz przeciwnie)! W mojej obecnej klasie ludzie są naprawdę świetni. Ci z TG to jakaś banda ... ahh... nie powiem czego >
Po drugie.... a to napisze kiedyś jak ktos będzie chciał czytać xD
 

 
Hey^^

Dobra-wracam do pisania bloga xD
I teraz na stałe )
 

 
Heyo ^^

Dzisiaj było cudownie Po pierwsze: pogoda cudowna, może troszkę chłodno,ale i tak jest ekstra. Dwie geodezje zniosłam o dziwo dobrze. W sumie proste rzeczy liczyliśmy to luz [banalne nawet bym powiedziała]. A reszta jakoś zleciała Jutro też się dobrze zapowiada.

Wczoraj się wzięłam za nieczytaną przeze mnie od dawna mangę Kuroshistuji. Ahh.. brak słów by opisac jak ja to KOCHAM <3333

A i właśnie! Wczoraj znalazłam:

nawet nawet ;d

Ehh ^^ Sebastian, bierz moją dusze tu i teraz xDD Dla TAKIEGO demona to ja mogę w sumie kontrakt podpisać hehe xD Tylko, że nie było by wtedy "Yes, My Lord" a "Yes, My Lady' wiadomo, nie.? Najgorsze jest to, że producenci teraz chcą na światło dzienne w lipcu wypuścić Monoshitsuji
> Argh... I jak tu się nie wkurzać .?.! Ja chcę Ciela (





Chdziły plotki, że Ono Daisuke [Seiyuu Sebastiana] Płakał gdy się dowiedział, że zamiast niego głos pod nowego [?] lokaja podkładać będzie Takahiro Sakurai. I to jest moim zdaniem dość dobry wybór, ale i tak bym wolała Sebę i Ciela [zgodzicie się prawda;P].
  • awatar ★ Buble: Może to też będzie ciekawe. Muszę obejrzeć ^^
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Hey ^_^

Ale cudna pogoda dzisiaj Aż chce się żyć ^^ Ciepło w miarę, słońce, lekki wiatr - pogoda idealna dla mnie. Musiałam dzisiaj jechac bilet miesięczny se kupić i tak mi się rano nie chciało wstać, że szkoda gadać ;P Jutro do szkoły mogę się założyć, że pierwsze co jak przyjdę to będzie: "A Ciebie czemu na rekolekcjach nie było.?" O ludzie... Żebyście wiedzieli jaką ja mam wychowawczynie-no masakra po prostu! Nie dość, że się we wszystko wpie**rza to jeszcze jest taka wnerwiająca. Panna bez dzieci więc szkoła to całe jej życie ehh -_- No i do tego jeszcze jutro 2 geodezje [!!!] Taaak-wiem narzekam, ale ja już tak mam xD No mniejsza o tym
Fanom J-Rocka na pewno nie umknął fakt, że tydzień temu LM.C wydali nowy album Tak se przesłuchałam no i jestem zdania, że chłopcy odwalili kawał dobrej roboty Tak 3mać xD
A oto co Wasza Ai-chan przypadkiem znalazła :



Nie wiem jak Wam, ale mi się strasznie ta bielizna podoba Muszę ją mieć

Sa tu może jakieś fanki yaoi/shonen-ai.? Jeśli tak to mam coś dla Was Znalezione przeze mnie [w sumie troszkę dawno już ] amv. Wszystko mi się w nim podoba. Piosenka to cudo a i chłopcy też nie są źli PPP Yuri x Wolfram z Kyou Kara Maou.? Ogląda ktoś.?
  • awatar Gość: cieszę się że spodobał Ci się mój blog :) Widzę twój również ma motyw japoński :D
  • awatar Fashion Addict: hehehe, ciesze sie ze szkolne czasy dawno mam za soba ;] ps. zapraszam na moja aukcje z pumami ;) http://www.allegro.pl/item945725203_puma_first_round_biale_40_najtaniej.html
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Witam wszystkich Odwiedzających przypadkiem xD

Z nudów założyłam minibloga Ciekawe co z tego wyjdzie-poprzednie mi się dość szybko nudziły^^

Co mogę napisać na początek hm....? Kocham Japonię, Japończyków [taak takich kawaii jak Miku ;*] język japoński no i wszystko co związane z Krajem Kwitnącej Wiśni. Póki co mam 17 lat, uczę się w Technikum Geodezyjnym i... tyle na razie wystarczy ^_^


Lubię tego przystojnego Pana w czerni xD
I to nie tylko ze względu na rolę jaką grał, ale za całokształt. Jego głos to cudo xD Jak go pierwszy raz usłyszałam moje reakcja była... no mniej więcej taka: ''o_o kyaa~ Cudo.!''
[Kuroshitsuji Musical, Yuya Matsushita].


Ajć ;] Strasznie mi się podoba jej makijaż. Co myślicie.? xD